جستجو

ثبت‌نام

مراسم عروسی بهرام رادان در گرجستان

مراسم عروسی بهرام رادان بازیگر ۴۴ ساله در تاریخ ۱۹ تیر ۱۴۰۲ در کشور گرجستان برگزار شد. بهرام رادان با مینا مختاری 25 ساله ازدواج کرد. در این مقاله از مدوسا دکور میخوایم سری به مراسم عروسی بهرام رادان با مینا مختاری در تفلیس گرجستان بزنیم، با ما همراه باشید.

بهرام-رادان-و-مینا-مختاری

مراسم عروسی بهرام رادان و مینا مختاری در شهر تفلیس گرجستان برگزار شد. طبق برخی از شنیده ها رابطه بهرام رادان با عروس خانم از سال ۹۸ شروع شده. و این رابطه بدلیل پست شدن عکس هایی در مکان های یکسان توسط بهرام رادان و مینا مختاری یجورایی علنی شد. آنها در تاریخ 13 فروردین سال 1401 با ارسال یک پست مشترک در یک شبکه اجتماعی خیر از ازدواجشان دادند.

گروه عکس و فیلم برداری عروسی رادان

razanstudio مسئول عکس‌ و فیلمبرداری از عروسی بهرام رادان در گرجستان بوده. تا حالا فقط چند عکس و فیلم توسط خود رادان و همسرش از این عروسی به بیرون امده. و هیچ عکس و فیلم دیگری از این مراسم در دست نیست.

گروه عکس و فیلم برداری عروسی رادان

همسر بهرام رادان کیست؟

همسر بهرام رادان، مینا مختاری 25 سال سن دارد و یک طراح مد است. مینا مختاری در زمینه طراحی مد و فشن برند خودش را دارد. و از سال 1400 یک مرکز طراحی به نام میمو را در تهران بنیانگذاری کرده است. در سوابق کاری ایشان می توان دید که به عنوان طراح برتر جایزه ای را از تیم تجارت طلایی در این حوزه دریافت کرده اند.

مینا-مختاری

دی جی عروسی بهرام رادان

پویا معمار زاده، معروف به دی جی دایناتونیک(dynatonic) که یکی از معروف ترین و محبوب ترین دی جی های ایرانی است به عنوان دی جی به مراسم عروسی بهرام رادان در گرجستان دعوت شده بود. پویا معمارزاده یکی از بنیانگذار های فستیوالهای موسیقی الکترونیک KISHIZA است. این دی جی معروف قطعا یکی از پرطرفدارترین دی جی های ایرانی است.

دی جی دایناتونیک

لباس عروس مینا مختاری

مینا مختاری لباس عروس خودش را از یکی از بهترین مزون های تهران یعنی ستاره میران تهیه کرده است. ایشان که خودش در زمینه مد و فشن فعال است قطعا برای انتخاب لباس عروسی خودش، بسیار ماهرانه عمل کرده.

لباس عروس مینا مختاری همسر بهرام رادان

کت شلوار دامادی بهرام رادان

بهرام رادان کت و شلوار شب دادمادی اش رو از برند BAZZELLI گرفته بود. این برند از ابتدا شروع فعالیتش در تهیه پوشاک آقایان ظاهر شده. و توانسته با کسب تجربه در این زمینه، از مطرح ترین برند ها در پوشاک آقایان شده است. برند بازلی، فعالیت خودشو از سال 1393 در حوزه پوشاک در ایران آغاز کرد. موسس این برند مسعود بیگدلی متولد 20 تیر 1369 در تهرانه. مسعود بیگدلی به واسطه پدرش، از کودکی با صنعت پوشاک و مد آشنایی داشته است.

برند بازلی همکاری های زیادی با سازمان ها و افراد برجسته داشته است. که از آنها می توان به همکاری با بازیکنان تیم پرسپولیس، عوامل فیلم مرد بازنده، تیم ملی فوتبال ایران و… اشاره کرد.

تالار عروسی بهرام رادان

تالار عروسی بهرام رادان Tsinandali Estate بود که یکی از باشکوه ترین تالار های گرجستان است. این تالار که یک مکان تاریخی نیز هست دارای یک باغ قدیمی به مساحت 18 هکتار است. که در بخشی از این باغ تاریخی خانه شاهزاده الکساندر چاوچاوادزه که هم اکنون تبدیل به موزه شده است نیز وجود دارد. جالب است بدانید که داماد الکساندر چاوچاوادزه، کسی است به نام الکساندر گریبایدوف که از طرف شوروی قرارداد ترکمنچای را با ایران بسته و باعث جدا شدن بخش های عظیمی از ایران شد.

عاقد یا پیمان‌بان عقد بهرام رادان و مینا مختاری

غزل شاکری که صدایش را هم در ویدیوی که از عروسی بهرام رادان منتشر شد می شنویم عاقد یا پیمان بان عقد آریایی بهرام رادان و مینا مختاری بود. غزل شاکری بازیگری ایرانی است که در آثاری همچون جیران، جزیره، خاتون، شهرزاد 1 و … حضور داشته است.

غزل شاکری

ماشین عروس

ماشین عروس این هنرمند محبوب یک ماشین کلاسیک و جذاب بود که در پایین می‌توانید تصاویر اون رو هم ببینید.

مراسم عروسی بهرام رادان در گرجستان

مهمانان عروسی بهرام رادان در گرجستان

مراسم عروس یک هنرمند پرطرفدار قطعا مهمانان جذابی هم دارد.در این مراسم بسیاری از بازیگران و افراد مطرح ایرانی، حضور داشتند. از جمله آنان می توان به پژمان جمشیدی و علی اوجی اشاره کرد.

ویدیویی از عروسی که توسط بهرام رادان و همسرش پست شده

لوگو مدوسا دکور

تحریریه مدوسا دکور

مجله مد و دکوراسیون

11 پاسخ

  1. چرا فکر می‌کنیم باید همیشه دست فقرا رو گرفت ما پول آموزش ی کار رو به ی فرد بیکار دادیم و پیگیری کردیم حتما سر کلاس بره و فنی یاد بگیره اما بعد از چندماه دیدیم کسب و کارش رو راه ننداخته حتی تو پول اجاره مغازه و .. کمک کردیم . پرسیدیم چرا کارت رو استارت نمیزنی گفت آدم باید از راه آسون پول دربیاره کاری که سرپا وایسی واریس میاره . این تنها یک مورد بود .
    تو فرهنگسرا برای خانواده های بی بضاعت کمک جمع میکردم ازم کمک خواستن گفتم برای ۷ نفر میتونم شغل بسته بندی ایجاد کنم بهشون حقوق میدم یک نفر نیومد برای کار .
    به نظر من خود افراد هستن که انتخاب میکنن چه سبک زندگی داشته باشن . الان این ریخت و پاش ها هم نون شرافتمندانه برای اکیپ هایی هست که کار ارائه دادن . از دستمزد فیلمبردار و گروه موسیقی و ….

  2. در طول چهل وچهار سال دو روز خوش بودندایشالله همیشه خوش باشیم

  3. امان از آه حسرت دختران و پسران سرزمینم بعد از دیدن این عکسها و کلیپ ها….. دود سیاه حیف نیست بر لباس سفید و بخت سفیدشان بنشیند؟ به قول دوست مون کاش خرج فقرا میکردن…..وضع معیشت خیلی از مردم خرابه

  4. واقعا کی فکرشو میکرد که رادان اینطوری به قرارداد ترکمنچای ارتباط پیدا کنه 🙂

      1. زحمت همه می‌کشند، اما سهم چند نفر آن قدر بزرگ می‌شود، که بشوند مرفه زحمتکش رحمت دیده.
        برای بقیه از کیک خلقت و سفره رحمت، چیز زیادی باقی نمی‌ماند، بقیه می‌شوند فقرای زحمتکش رنج دیده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *