جستجو

برج شگفت انگیز ترامپ در نیویورک

برج-ترامپ-در-لاس-وگاس-2

اولین چیزی که با شنیدن اسم دونالد ترامپ به ذهنتون میرسه قطعا ارتباطی با معماری و دکوراسیون و شهرسازی نداره. پس حتما از خودتون می‌پرسید که چرا قراره چنین مطلبی رو در صفحه اول مدوسادکور ببینید. برج شگفت انگیز ترامپ در نیویورک یکی از نمادهای شهری در نیویورکه و تو این شهر پر از آسمانخراش این برج هم یکی از ساختمان‌هاییه که در منهتن قد علم کرده و میدرخشه. البته برج‌های ترامپ فقط به همین مجموعه ختم نمیشه و رئیس جمهور سابق ایالات متحده تو کشورهای دیگه هم ردپای سازمان ترامپ دیده میشه. در ادامه با مدوسادکور همراه باشید تا با ویژگی‌های این برج در نیویورک بیشتر آشنا بشید.

برج ترامپ در نیویورک، محل دفاتر سازمان ترامپ است. این برج یکی از نمادین‌ترین ساختمان‌های منهتن است. این ساختمان با کاربری مختلط در سال 1984 میلادی تکمیل و به بهره برداری رسید. این برج در محله تیفانی و درست در مجاورت جواهر فروشی مشهور تیفانی قرار داره. جایی در خیابان پنجم بین خیابان‌های 56 و 57 ساخته شده. محلی که به عنوان یکی از معتبرترین تقاطع‌های شهر نیویورک شناخته میشه.

برج-شگفت-انگیز-ترامپ-در-نیویورک-2

این آسمانخراش 72 طبقه داره و ارتفاع اون به 264 متر میرسه. هزینه ساخت هتل و برج بین المللی دونالد ترامپ در شهر نیویورک حدود 300 میلیون دلار بوده و قیمت واحد‌های این ساختمان از 625 هزار دلار برای آپارتمان‌های کوچک تا 28 میلیون دلار برای واحد‌های بزرگ متغیره. البته واحد‌های گرون‌تری هم در این ساختمان وجود داره.

پنت هاوس هایی که تو دو طبقه آخر برج شگفت انگیز ترامپ در نیویورک قرار داره 58 میلیون دلار قیمت دارن. یکی از نکات جالبی که در مورد این برج باید بدونید اینه که پنت هاوس ترامپ و ملانیا نیز در همین برج و در طبقه 66 قرار داره. واحدی که سرتاسر دیوارهای اون با سنگ مرمر پوشیده شده و تزئینات و اویزهای زیادی با طلای 24 عیار در اون دیده میشه.

ترامپ در سال 1979 ملک 11 طبقه موجود که شامل مغازه‌های خرده فروشی سطح بالا و فضای اداری بود رو از  Genesco خریداری کرد. هدف ترامپ این بود که اولین ملک فوق لوکس را بسازد. ساختمان جدید که ترامپ آن را بنا کرده سازه‌ای بتنی داره و با نمای دندانه‌ای خود طوری طراحی شده که 28 ضلع داشته باشه.

معماری این فضا به دست آقای در اسکات (Der Scutt) طراحی شده. اسکات تمام تلاش خودش رو کرده که دیدگاه ترامپ رو به صورت دراماتیک در معماری خودش پیاده کنه و این نگرش بلند روازانه رو به زبان معماری ترجمه کنه. این طراحی شامل نمای شیشه‌ای منحصر به فرد و تراس‌های جذابی که در این نما کاشته شده هست. یک دهلیز پنج طبقه خارق‌العاده برای فضای خرده‌فروشی ایجاد شد که دارای یک آبشار بسیار زیبا به ارتفاع 18 متر در کنار دیوار شرقی ساختمان است که توسط یک پیاده‌روی معلق چشمگیر پوشیده شده است. 

برج-شگفت-انگیز-ترامپ-در-نیویورک-3

سرعت رشد تجاری و اقتصادی این مجموعه به شدت زیاد بود. به طوری که در روز افتتاحیه، فروشگاه‌های خرده‌فروشی، گالری‌ها و رستوران‌ها به سرعت به منحصر به فردترین مقصد خرید نیویورک تبدیل شدند.

ویو جذابی که این ساختمان داره بسیار جذاب و دلنشینه. واحد‌های این برج با پنجره‌های سرتاسری و با چشم انداز پانوراما از مرکز شهر منهتن و پارک ملی نیویورک با قیمت‌های زیادی در زمان خودشون به فروش رفتن. ساکنان این ساختمان با بهترین امکاناتی که از یک ساختمان لوکس انتظار می‌ره رو به رو هستن.

شهرت برج شگفت انگیز ترامپ در نیویورک

با شروع سال 2004 برج ترامپ با پخش سریال تلوزیونی “The Apprentice” که در اون اتاق هیئت مدیره، سوئیت‌های تیمی و سایر بخش‌های داخل ساختمان بود شهرت بیشتری پیدا کرد. امروز برج ترامپ به عنوان گواهی مشهور از چشم انداز بزرگ و توانایی‌های ترامپ برای دستیابی به موفقیت فوق العاده با هر چیزی که لمس می‌کند قرار گرفته.

دیگر املاک ترامپ

علاوه بر این برج زیبا در منهتن، ترامپ ساختمان‌های زیبای دیگه‌ای نیز داره که در ادامه می‌تونید تصاویر و جزئیات اونها رو تماشا کنید.

برج ترامپ در شیکاگو

هتل و برج بین المللی ترامپ در شیکاگو، یک ساختمان 98 طبقه با ارتفاع 423 متره و 27 تا آسانسور وظیفه انتقال افراد به این طبقات رو دارن که ساخت اون با طراحی شرکت اسکیدمور، اوینگز و مریل و ادرین اسمیت در سال 2009 به اتمام رسید. این برج که به اسم شیکاگو ترامپ معروفه در زمان ساخت خودش دومین ساختمان بلند آمریکا بود. ساختمانی که به یک مرکز فروش و رستوران مجهزه و درون خودش یک هتل 329 اتاقه رو جای داده.

برج ترامپ ورلد در نیویورک

برج ترامپ در لاس وگاس

برج ترامپ در سواحل فلوریدا

برج ترامپ سوهو در نیویورک

لوگو مدوسا دکور

محمد دلجو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *