جستجو

ثبت‌نام

بهترین مدل های کابینت سفید مشکی

چینش کابینت آشپزخانه به صورت جزیره‌ای

امروزه شما این امکان را دارید که آشپزخانه خود را به هر رنگی که می‌خواهید، رنگ‌آمیزی کنید. اما این کار برای بسیاری از افراد، می‌تواند کمی گیج‌کننده باشد. از میان تمام طیف‌های رنگی، ترکیب رنگ سفید مشکی، یک ترکیب رنگی مورد قبول و امتحان شده است که جذابیت فوق‌العاده‌ای دارد. به همین خاطر جای تعجب نیست که یکی از محبوب‌ترین رنگ‌ها برای کابینت آشپزخانه، ترکیب سفید مشکی است. انواع مدل کابینت سفید مشکی می‌تواند برای تمام سبک‌های آشپزخانه، از آشپزخانه‌های سنتی گرفته تا آشپزخانه‌های صنعتی یا حتی چیدمان‌های مدرن و امروزی مناسب باشد. به همین خاطر اگر می‌خواهید طراحی آشپزخانه‌تان برای مدت طولانی، مدرن و به‌روز بماند، کابینت سفید و مشکی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

کابینت سفید مشکی برای آشپزخانه

اگر جستجوی شما برای انتخاب رنگ کابینت آشپزخانه، سبب شده تا کابینت سفید مشکی را به گزینه‌های دیگر ترجیح دهید، به هیچ عنوان در انتخاب‌تان شک نکنید. البته برای انتخاب کابینت سفید مشکی، باید برخی موارد را رعایت کنید تا در نهایت آشپزخانه‌ای زیبا و چشم‌نواز داشته باشید. به همین خاطر از شما دعوت می‌کنیم این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

انواع مدل کابینت سفید مشکی

چگونه یک آشپزخانه سفید مشکی طراحی کنیم؟

اگرچه سادگی همیشه حرف اول را می‌زند، اما لزوماٌ همیشه باعث زیبایی نمی‌شود. از سوی دیگر امکان دارد که با سلیقۀ همۀ افراد نیز مطابقت نداشته باشد. اگر جزو کسانی هستید که می‌خواهید دکوراسیون منزل شما، هیجان بیشتری داشته باشد، پیشنهاد می‌کنیم کابینت سفید مشکی را انتخاب کنید. مدل کابینت سفید مشکی، یک ترکیب مدرن و فوق‌العاده شیک است که به خاطر تضاد و کنتراست رنگی، مدلی بسیار محبوب و جذاب به شمار می‌رود.

طراحی کابینت سفید مشکی برای آشپزخانه

این ترکیب رنگ و این مدل کابینت، از مدت‌ها قبل وجود داشته، اما ترکیبی بسیار مدرن و به‌روز است که در بسیاری از خانه‌های مدرن به خوبی اجرا می‌شود. علاوه بر این، هم برای آشپزخانه‌های کوچک و هم برای آشپزخانه‌های بزرگ قابل استفاده است. البته کابینت سفید مشکی ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد که بهتر است قبل از انتخاب، حتماً نسبت به خصوصیات آن آگاهی داشته باشید تا با دید بازتری دست به انتخاب بزنید.

ترکیب رنگ کابینت سفید مشکی در دکوراسیون آشپزخانه

رعایت تعادل در اجرای کابینت سفید مشکی

اگرچه اجرای کابینت مشکی در یک آشپزخانه کوچک، عالی به نظر می‌رسد، اما در یک فضای بزرگ با دیوارهای سفید، محیط را متعادل نگه می‌دارد. هنگام اجرای کابینت سفید مشکی براق باید به این موضوع توجه داشته باشید که کابینت‌های سفید براق، برای تمام آشپزخانه‌ها مناسب هستند و فضا را روشن‌تر و بزرگ‌تر از حالت معمول خود نشان می‌دهند. در حالی که استفاده از کابینت مشکی براق در آشپزخانه بزرگ، اثر معکوس داشته باشد و فضا را قدیمی نشان می‌دهد. بنابراین بهتر است از انتخاب این مدل کابینت اجتناب کنید. پیشنهاد می‌شود درهای مشکی مات یا روکش‌های چوب بافت‌دار را انتخاب کنید که در مقایسه با یک روکش براق مشکی، بهتر به نظر می‌رسند.

رعایت تعادل در اجرای کابینت سفید مشکی

مزایای کابینت سفید مشکی برای آشپزخانه

یکی از مهم‌ترین مزایای کابینت سفید مشکی این است که برای سبک مدرن و کسانی که علاقۀ زیادی به آشپزخانه‌های مدرنیته دارند، بهترین گزینه به شمار می‌رود. این دو ترکیب رنگی بیشترین تضاد را با یکدیگر دارند و اگر به درستی در کنار یکدیگر قرار بگیرند، ظاهری منحصربه‌فرد ایجاد خواهند کرد. ترکیب رنگ سفید و مشکی، قابلیت اجرا برای تمام مدل‌های کابینت را دارد. به طور مثال می‌توانید انواع مدل‌های نئوکلاسیک، های‌گلاس، ملامینه و … را با این ترکیب رنگی سفارش دهید.

مزایای کابینت سفید مشکی برای آشپزخانه

از سوی دیگر، قرار گرفتن این دو رنگ در کنار یکدیگر، علاوه بر این‌که به فضا شخصیت می‌دهد، با دیگر المان‌های دکوراتیو مانند کفپوش‌ها و دیوارپوش‌های متنوع نیز سازگار است. البته فراموش نکنید که به کار گرفتن این رنگ‌ها لزوماً به کابینت‌ها محدود نمی‌شود. بلکه می‌توان کابینت‌هایی سفید با دیوارپوش‌ها یا کانترهای مشکی را در کنار یکدیگر قرار داد.

استفاده از کابینت‌های سفید با کانتر مشکی

کابینت سفید مشکی و دکوراسیون سبک مدرن

اگرچه کابینت سفید و مشکی از دیرباز در دکوراسیون منزل و آشپزخانه کاربرد داشته است، اما ترکیب این دو رنگ در کنار یکدیگر، یک ترکیب مدرن است. مدل کابینت سفید مشکی بیشتر در انواع مدل‌های مدرن کابینت کاربرد دارد و از آن‌جایی که در زمان استفاده از رنگ مشکی، به بازتاب نور بیشتری احتیاج داریم، این مدل کابینت، بیشتر با متریال های‌گلاس و ام‌دی‌اف دیده می‌شود. در صورتی که مدل کابینت سفید مشکی انتخاب شما است، پیشنهاد می‌کند که وسایل خانه و آشپزخانه شما نیز به سبک مدرن باشد تا بتوانید میان اجزای منزل‌تان با یکدیگر هماهنگی بیشتری ایجاد کنید.

استفاده از کابینت سفید مشکی در سبک دکوراسیون مدرن

جالب است بدانید که نمونه‌های سفید و مشکی در سبک کلاسیک بسیار کم دیده می‌شوند. چرا که اساساً کابینت‌های کلاسیک در رنگ‌هایی دیده می‌شوند که از گذشته وجود داشته‌اند و اغلب رنگ‌هایی اصیل و سنگین هستند.

نورپردازی در کابینت سفید و مشکی

استفاده از کابینت سفید مشکی برای زیباتر شدن و جلوه دادن به ظاهر آشپزخانه، نیازمند نورپردازی اصولی است. زیرا رنگ مشکی با نورپردازی درست و اصولی می‌تواند زیبایی‌های خود را بیشتر نشان دهد. اگر کابینت های‌گلاس سفید و مشکی انتخاب شما باشد، نورپردازی و استفاده از نورهای مخفی می‌تواند به زیبایی آشپزخانه و پر نور دیده شدن آن کمک کند.

استفاده از کابینت سفید مشکی های‌گلاس

استفاده از نورهای مخفی و نورهایی که بالای کابینت‌ها نصب می‌شوند و به صورت اریب به کابینت‌ها می‌تابند، از جمله مواردی هستند که سبب می‌شوند فضای آشپزخانه شما زیباتر به نظر برسند. در عین حال نور بیشتری روی پیشخوان و کانتر آشپزخانه شما ایجاد می‌کنند تا روشن و پر نورتر باشند. نکتۀ دیگری که باید به آن توجه کنید این است که اگرچه رنگ سیاه و سفید، دو ترکیب فوق‌العاده زیبا و چشم‌نواز هستند و ظاهری لوکس و خاص در آشپزخانه به وجود می‌آورند، اما به دلیل خاص بودن و اختلاف رنگ فوق‌العاده‌ای که با یکدیگر دارند، استفادۀ افراطی از آن‌ها سبب آزار ذهن و خستگی چشم می‌شود. به همین خاطر مهم است که در استفاده از این دو رنگ، افراط نکنید.

استفاده اصولی از کابینت سفید مشکی

چه رنگ‌هایی با کابینت سفید مشکی هماهنگ است؟

ترکیب رنگ سفید و مشکی، یک ترکیب رنگ خنثی است. این بدان معناست که شما می‌توانید از سایر رنگ‌ها در کنار این ترکیب، استفاده کنید. مشهورترین و رایج‌ترین رنگی که بیشترین هماهنگی را با رنگ‌های سفید و مشکی دارد، رنگ قرمز است. قرمز رنگی پرانرژی و شاد است و در گروه رنگ‌های گرم قرار می‌گیرد. استفاده از این رنگ در کنار کابینت سفید مشکی، زیبایی آشپزخانه شما را دو چندان کرده و فضایی گرم و صمیمی ایجاد می‌کند. برای این منظور می‌توانید از رنگ قرمز در سایر وسایل آشپزخانه‌تان نیز استفاده کنید. به طور مثال می‌توان سرویس قابلمه‌ها، سرویس غذاخوری، فرش و مواردی از این قبیل را به رنگ قرمز انتخاب کرد.

هماهنگی کابینت سفید مشکی با دیگر اجزای آشپزخانه

رنگ چوب، گزینۀ دیگری است که می‌توانید آن را با کابینت سفید مشکی هماهنگ کنید و از گرما و صمیمیت نهفته در ذات آن لذت ببرید.

سؤالات متداول

رنگ‌ سفید و مشکی کابینت آشپزخانه

  • آیا رنگ‌هایی مانند سفید و مشکی برای کابینت آشپزخانه مناسب هستند؟
    انتخاب رنگ کابینت به سلیقۀ شما بستگی دارد. با این حال در مورد رنگ مشکی بهتر است از متریال های‌گلاس استفاده کنید تا زیبایی‌های خود را بیشتر نشان دهد.
  • بهترین ترکیب رنگ برای کابینت آشپزخانه بزرگ چیست؟
    آشپزخانه‌های بزرگ به دلیل فضای زیادی که دارند، دسترسی به طرح‌های نو را در محیط راحت‌تر می‌کنند. شما می‌توانید برای بخش‌های مختلف آشپزخانه از متریال‌های متفاوت استفاده کنید.
  • بهترین ترکیب رنگ برای کابینت آشپزخانه کوچک چیست؟
    به دلیل کمبود فضا در آشپزخانه کوچک، بهتر است فقط از رنگ‌های روشن و شاد استفاده کنید. زیرا رنگ‌های شاد هم قابلیت بزرگنمایی دارند، هم نور را در محیط بهتر منعکس می‌کنند.
لوگو مدوسا دکور

بهجت فلاح

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *