جستجو

چند مدل کابینت سفید طلایی برای آشپزخانه

چند مدل کابینت سفید طلایی برای آشپزخانه

در این مطلب از مدوسا دکور قصد داریم تا به شما انواع مدل کابینت سفید طلایی را به‌جای رایج‌ترین و پراستفاده‌ترین ترکیب‌های رنگی نشان دهیم تا یاد بگیرید که چگونه یک رنگ سفید و طلایی می‌تواند آشپزخانه شما را فوق جذاب کند. پس با ما همراه شوید.

مدل کابینت سفید طلایی جدید

10 مدل کابینت سفید طلایی

رنگ سفید و طلایی قدرت زیادی در دکوراسیون منزل، حتی در آشپزخانه ها دارند. زیرا سفید که مشخص است، یک پایه همه کاره است و باعث می شود با سایر عناصر هماهنگ شود. اما از آن طرف رنگ طلایی هم هر جایی را به یک فضای پر زرق و برق تبدیل می کند و واقعا می تواند آشپزخانه شما را متمایز کند.

ما در ادامه ایده های از کابینت سفید طلایی تهیه کرده ایم که می توانید با کمک آنها محیط آشپزی و پخت و پزتان را چشمگیر کنید.

1.آشپزخانه ای با کابینتهای کاملا سفید

رنگ سفید قدرت فوق العاده ای دارد؛ هنگامی که در مقادیر زیاد استفاده می شود، حس روشن و مطبوعی را القا می کند و آشپزخانه های کوچک را بزرگتر از آنچه هستند نشان می دهد.

کابینت سفید طلایی های گلاس

بنابراین، در حالی که آشپزخانه های سفید بزرگ به همان اندازه شیک و خیره کننده به نظر می رسند، انتخاب این رنگ در یک محیط کوچکتر انتخاب عاقلانه ای خواهد بود.

2.کابینت سفید طلایی با سنگ مرمر

راه دیگری برای تکمیل آشپزخانه تان با کابینت سفید طلایی این است که سنگ مرمر را در آن بگنجانید. اگر به دنبال احساسی لوکس یا لاکچری هستید، ما این ایده را به شدت توصیه می کنیم. برخی از نقاط استراتژیک برای قراردادن سنگ مرمر، سطوح بالای آشپزخانه و جزیره است.

3.کابینت سفید با دستگیره های طلایی

مدل کابینت سفید طلایی جدید

وقتی از رنگ سفید به عنوان رنگ اصلی آشپزخانه خود استفاده می کنید، فرصت های زیادی برای معرفی طلایی دارید. واضح‌ترین مورد تمرکز بر دستگیره‌ها است: از آنجایی که در هر آشپزخانه تعدادی از آن‌ها وجود دارد، احساس منسجمی ایجاد می‌کنند و به درخشش رنگ طلایی شما کمک می‌کنند.

سایر نقاط مهم برای به کار بردن رنگ طلایی عبارتند از پایه های صندلی، وسایل روشنایی، هود اجاق گاز و حتی شیر آب.

4.کابینت سفید با رگه های طلایی و نقره ای

برای طراحی آشپزخانه خود با کابینت سفید با رگه های طلایی و نقره ای، در ابتدا رنگ سفید را به عنوان رنگ اصلی خود انتخاب کنید، اما هنگام برنامه ریزی برای بقیه آشپزخانه خود از رنگ های طلایی و متالیک (مانند نقره ای یا کروم) استفاده کنید.


کابینت سفید طلایی براق

این روش یک ترفند زیبا است که بسته به طراحی عناصر واقعی، حسی زیبا، امروزی یا لاکچری را بیشتر می کند. به عنوان مثال، شما می توانید دستگیره های کشو و چهارپایه های طلایی با پایه های کرومی نصب کنید.

5.کابینت سفید طلایی با روکش چوب روشن

ترکیب سفید و طلایی عمدتاً برای فضاهای داخلی مجلل استفاده می شود، اما این بدان معنا نیست که نمی توانید به دنبال فضایی مینیمال یا دنج باشید. اگر ایده شما این است، به دنبال پوشش های چوبی طبیعی باشید. مخصوصاً رنگ‌های روشن‌تر به شما کمک می‌کنند بر حس مطبوع کابینت‌  سفید طلایی خود تأکید کنید.

6.نورپردازی خلاقانه با رنگ طلایی

یکی دیگر از ایده های زیبا و عجیب برای وسایل روشنایی در آشپزخانه ای با کابینت سفید و طلایی، به کاربردن لوسترهایی با رنگ طلایی است. این وسایل می توانند شامل اشکال هندسی مختلف در یک روکش طلایی باشند و علاوه بر زیبایی، یک راه حل برای روشنایی در وسط آشپزخانه محسوب شوند.

7.آشپزخانه با کابینت سفید با قفسه های طلایی

آشپزخانه با کابینت‌های سفید و قفسه‌های طلایی یک طراحی زیبا و مدرن است. کابینت‌های سفید حس فضایی بزرگ و روشن می‌بخشند و احساس تمیزی را تداعی می‌کنند. همچنین، قفسه‌های طلایی نیز جلوه‌ای لوکس و شیک به آشپزخانه می‌بخشند که با کابینت‌های سفید هماهنگی بسیار خوبی دارند.


کابینت های گلاس سفید طلایی جدید

8.آشپزخانه سفید با وسایل تزئینی طلایی

تا به حال، بهترین نقاط را برای گنجاندن رنگ طلایی در طراحی کمدها و وسایل آشپزخانه خود می شناختید، اما لزوماً نیازی نیست که به همین جا ختم شود. جدا از عناصر اصلی آشپزخانه، این اقلام تزئینی شما هستند که به آن جان می بخشند، پس چرا مقداری رنگ طلایی به آن اضافه نکنید؟

آشپزخانه سفید با وسایل تزئینی طلایی

به عنوان مثال، گلدان ها، سینی ها، شمعدان ها و ظروف طلایی را در کنار کابینهای خود قرا ر دهید تا یک آشپزخانه با کابینت سفید طلایی داشته باشید.

آشپزخانه لاکچری با کابینت سفید طلایی

9.آشپزخانه لاکچری با کابینت سفید طلایی

راه دیگر برای دستیابی به آشپزخانه‌ای مجلل، انتخاب مواد درجه یک مانند سطوح مرمر و معرفی اقلام و وسایل در طرح‌های درجه یک است. به عنوان مثال، علاوه بر رنگ طلایی، می‌توانید روی اشکال آراسته و خطوط هماهنگ مانند این دیوارکوب‌ها و شیرآلات زیبا نیز تمرکز کنید.

10. آشپزخانه مینیمال با کابینت سفید طلایی

آشپزخانه مینیمال با کابینت سفید طلایی

به جای پر کردن هر قفسه و سطح با وسایلی که به ندرت از آنها استفاده می کنید، فقط تجهیزاتی را نگه دارید که واقعاً از آنها نهایت استفاده را می کنید. به این ترتیب، از احساس به هم ریختگی جلوگیری خواهید کرد و در عین حال تمرکز خود را بر روی طراحی واقعی و ترکیب کابینت سفید طلایی که آشپزخانه شما بر آن بنا شده است، حفظ خواهید کرد.

چرا باید برای آشپزخانه کابینت سفید طلایی انتخاب کنیم؟

انتخاب کابینت‌ سفید طلایی برای خانه‌های ایرانی می‌تواند یک گزینه بسیار مناسب باشد. این ترکیب رنگی باعث ایجاد یک زیبایی شیک و مدرن در داخل خانه می‌شود که با سلیقه‌ بسیاری از افراد همخوانی دارد. کابینت‌های سفید باعث ایجاد احساس فضای بزرگ و روشن می‌شوند و به دلیل تمیزی و شفافیت در بسیاری از اندازه‌ها و فضاها مناسب هستند. همچنین، استفاده از جزئیات طلایی باعث افزودن جلوه‌ای لوکس و شیک به آشپزخانه و دیگر فضاهای منزل می‌شود.

کابینت سفید طلایی

ترکیب رنگی سفید و طلایی همچنین باعث ایجاد یک اتمسفر دلنشین و آرام در داخل خانه می‌شود که باعث ایجاد احساس رضایت و آرامش در ساکنین خانه می‌شود. همچنین، به دلیل تنوع وسیعی که در طرح‌ها و سبک‌های مختلف کابینت‌های سفید و طلایی وجود دارد، این انتخاب به راحتی با سلیقه و سبک زندگی مختلف هماهنگ می‌شود. در آخر باید بگوییم، این ترکیب رنگی با ایجاد یک ظاهر مدرن و شیک، آشپزخانه را به یک مکان دلپذیر و دلچسب برای پخت و پز تبدیل می‌کند.

سوالات متداول درمورد کابینت سفید طلایی

کابینت سفید طلایی

  •  چرا انتخاب کابینت سفید طلایی برای خانه‌ها محبوب است؟
    کابینت‌ سفید طلایی به دلیل ترکیب زیبای این دو رنگ، ظاهری شیک، مدرن و لوکس به فضای داخلی خانه می‌بخشند. این ترکیب رنگی باعث ایجاد احساس فضای بزرگ و روشن می‌شود و به آشپزخانه و دیگر فضاهای منزل جلوه‌ی لوکس و زیبا می‌بخشد.
  • چه مزایایی در انتخاب کابینت‌ های سفید طلایی برای خانه وجود دارد؟
    کابینت‌های سفید و طلایی به دلیل رنگ سفید که احساس فضای بزرگ و روشن می‌دهد و استفاده از جزئیات طلایی جلوه‌ ای لوکس و شیک به فضا می‌بخشد.
  • چه فضایی برای استفاده از کابینت سفید طلایی مناسب است؟
    کابینت‌های سفید و طلایی معمولاً در آشپزخانه‌ها و فضاهای دیگری که به دنبال یک ظاهر شیک و مدرن هستند، استفاده می‌شوند. این ترکیب رنگی به دلیل ظاهری روشن و لوکس، برای فضاهای کوچک یا کم نور مناسب است و باعث ایجاد احساس فضای بزرگ‌تر و روشن‌تر می‌شود.
لوگو مدوسا دکور

نسرین نیک‌نژاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *