جستجو

خانه رویایی رونالدو در عربستان

خانه رویایی رونالدو

کریس رونالدو یازیکن سرشناس دنیای فوتبال که به تازگی به باشگاه النصر پیوسته در محلی بسیار مجلل زندگی می‌کند. امروز و در این مقاله قصد داریم شما را با خانه رونالدو در عربستان که به عنوان محل موقت برای او در نظر گرفته شده را به شما معرفی کنیم و تصاویر زیبایی از آن را با هم مشاهده کنیم. در ادامه با مدوسادکور همراه باشید.

برج پادشاهی

خانه رونالدو در عربستان سعودی یک سوئیت هتلی 17 اتاقه و دو طبقه است که ماهیانه 250 هزار دلار هزینه دارد. کریستیانو رونالدو قبلاً 10 میلیون دلار برای خانه‌ای در ریاض، عربستان سعودی سرمایه‌گذاری کرده است، اما این عمارت هنوز آماده نیست.

برج پادشاهی 2

محل خانه رونالدو در عربستان هتل مورد نظر Four Seasons در داخل برج پادشاهی در ریاض است.رونالدو و جورجینا سوئیت پادشاهی را انتخاب کردند که یک سوئیت دو طبقه با منظره ای از شهر است. منظره ای بسیار زیبا و حیرت انگیز.

شهر ریاض

شهر ریاض که به تازگی به محل زندگی کریس رونالدو تبدیل شده است و همه نگاه‌ها را به خود جلب کرده است، پایتخت کشور عربستان است. این شهر یکی از پر رونق ترین شهرهای شبه جزیره عربستان به حساب می‌آید. بزرگ ترین و قدیمی ترین دانشگاه کشور عربستان، دانشگاه ملک سعود، در این شهر قرار دارد.

شهر ریاض

ویژگی های خانه رونالدو در عربستان

در میان چیزهای دیگر، این سوئیت شامل یک اتاق نشیمن بزرگ، یک اتاق غذاخوری 10 نفره، یک دفتر و یک اتاق رسانه است.این سوئیت طبقات 48 و 49 برج پادشاهی را اشغال می کند و در اکثر اتاق ها دارای پنجره هایی از کف تا سقف است. طراحی واحدی که سوپر استار فوتبال جهان در آن سکونت دارد به صورت دوبلکس است.

عکس داخلی هتل چهار فصل

برج پادشاهی عربستان در ریاض

برجی که محل زندگی رونالدو و خانواده‌اش است، ویژگی‌های خاص بسیاری دارد. برج پادشاهی ( kingdom center ) عربستان یک آسمان خراش است که در قلب ریاض واقع شده است. ساخت این برج در سال 2002 به پایان رسید و از آن زمان به بعد، با 99 طبقه به یکی از بلندترین ساختمان های عربستان تبدیل شده است. این برج از مراکز خرید، هتل ها، ادارات و آپارتمان های لوکس تشکیل شده است. این برج ارتفاعی در حدود 302 متر دارد و وجود قوس سهمی شکل بر روی قسمت فوقانی برج باعث شده است که نسبت به دیگر ساختمان‌های اطرافش متمایز به نظر برسد.

عکس داخلی هتل چهار فصل 2

این برج یک مرکز خرید نیز در درون خود جای داده است. مرکز خرید Al Mamlaka در بال شرقی واقع شده است که بیش از 150 فروشگاه را در خود جای داده است. همچنین انواع گزینه های غذاخوری را در اینجا خواهید یافت، از رستوران های بوتیک و استیک ها گرفته تا فست فودهای زنجیره ای و بستنی. این مجموعه تمام ملزومات را در زیر یک سقف جای داده است.

یکی از شاخصه‌های اصلی این برج بخش بالایی آن است که یک پل به طول 65 متر که به پل آسمان معروف است. این پل منظره چشمگیری از خط افق ریاض ارائه می دهد که از هیچ مکان دیگری قابل مشاهده نیست. 

عکس داخلی هتل چهار فصل 3

هتل چهار فصل ( Four Seasons ) که در برج پادشاهی عربستان قرار دارد، محل زندگی کریس رونالدو است. این هتل ویژگی‌های خاص بسیاری دارد. اتاق‌ها و سوییت‌های لاکچری و جذاب و همچنین امکانات رفاهی بسیاری مثل استخر و سونا و باشگاه ورزشی و همچنین سرویس‌های پخت و طبخ غذاهای ملل را دارا می‌باشد. در ضمن چشم انداز بسیار زیبای اتا‌ق‌های این هتل به شهر زیبا و مدرن ریاض نیز از دیگر ویژگی‌های اصلی این هتل است.

همچنین می‌توانید بخوانید:
محل اقامت رونالدو در تهران

سخن نهایی

در این مقاله با شما در مورد خانه رونالدو در عربستان سخن گفتیم. این ستاره بزرگ فوتبال که به تازگی به فوتبال عربستان دعوت شده است در یکی از لوکس‌ترین سوئیت‌های هتل چهارفصل در شهر ریاض ساکن شده است. امیدواریم که این مطلب مورد توجه شما قرار گرفته باشد. ممنون از همراهی شما با مدوسادکور

لوگو مدوسا دکور

محمد دلجو

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *