جستجو

اتاق گیمینگ آریا کئوکسر

اتاق گیمینگ آریا کئوکسر یکی از باحال ترین اتاق هایی است که در میان یوتیوبر ها دیده ایم. آریا رحمتی یا همان آریا کئوکسر، یوتیوبر و استریمر پرطرفدار و محبوب ایرانیست که هم اکنون در شهر استانبول ترکیه ساکن است و به طور حرفه ای به تولید محتوا در زمینه بازی های ویدیویی و گیمینگ مشغول است. امروزه و در میان نسل جدید اتاق گیمینگ با دکوراسیون مخصوص بازی برای همه جذاب و رایج بوده و مشاهده جزئیات اتاق گیمینگ یوتیوبر و استریمر ها برای طرفداران آن ها بسیار مبحث محبوب و پرمخاطبی می باشد. در ادامه این مقاله با مدوسا دکور همراه باشید تا دکوراسیون اتاق گیمینگ آریا کئوکسر را مشاهده کنید.

دکور اتاق گیمینگ آریا کئوکسر

صندلی اتاق آریا کئوکسر

صندلی گیمینگ جدید آریا کئوکسر متعلق به برند دی ایکس ریسر (DXRacer) که تخصص و شهرت بالایی در تولید صندلی های گیمینگ دارد می باشد که به طور محدود و اختصاصی برای آریا کئوکسر طراحی شده.

این طرح صندلی به صورت محدود و با تعداد ۱۰۰ عدد طراحی شده که قرار است بقیه آن ها در ادامه برای طرفداران قابل خرید باشد. طرح این صندلی حال و هوای سایبرپانکی داشته که رنگ های مشکی، بنفش و زرد در آن به کار رفته و روی آن عبارت اکس آرمی (XArmy) و کئوکسر (Keoxer) نوشته شده و در پشت صندلی نیز لوگوی کئوکسر قرار گرفته است.

دی ایکس ریسر اسپانسر رسمی آریا کئوکسر نیز هست.

نور اتاق گیمینگ آریا کئوکسر آریا کئوکسر

آریا کئوکسر از نور های متفاوتی در اتاق گیمینگ خود استفاده میکنه مثل نور های سافت باکس که برای نور پردازی داخل سالن مناسب هستن.

آریا همچنین از چراغ های نقطه ای و مطالعه برای نورپردازی پس زمینه خود استفاده می‌کنه تا در بکگراند های تیره به جلوه زیبایی رو به وجود بیاره.

در اتاق گیمینگ آریا کئوکسر از رینگ لایت و نور های تخته ای و فلت هم برای تامین نور استودیو در هنگام استریم و ضبط ویدیوهای یوتیوب استفاده می‌شه.

دیزاین اتاق گیمینگ آریا کئوکسر

اتاق آریا کئوکسر دارای یک میز گیمینگ با قابلیت تنظیم ارتفاع، یه تخت خواب ساده و کمد دیواری هست که همانند سایر اتاق های خواب معمولی هستش.

اون از پد های آکوستیک برای حذف انعکاس صدا توی اتاقش استفاده کرده که بخشی از دکور دیوار ها رو هم تشکیل میده.

ممنون که تا اینجا همراه ما بودید، امیدواریم که این مقاله براتون مفید بوده باشه. اگر دوست دارید تا ایده های بیشتری را از اتاق های گیمینگ ببینید حتما عکس‌ ها و ایده های داخل مقاله طراحی اتاق گیمینگ را ببینید. همچنین می‌توانید برای دیدن ایده های بیشتر پیج اینستاگرام مدوسا دکور را نیز دنبال کنید.

لوگو مدوسا دکور

نیما درستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *